ОРГАНІЗАЦІЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОЇ КОМПАНІЇ, ПРИНЦИПИ ТА КАНАЛИ ПОШИРЕННЯ РЕКЛАМИ

Тірон О.А., викладач
Ізмаїльський державний гуманітарний університет
ОРГАНІЗАЦІЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОЇ КОМПАНІЇ, ПРИНЦИПИ ТА КАНАЛИ ПОШИРЕННЯ РЕКЛАМИ

Загрузить (PDF, Неизвестный)

МАРКЕТИНГОВЕ ОБҐРУНТУВАННЯ СТВОРЕННЯ ТОВАРІВ ЗАГАЛЬНОГО ВЖИТКУ ВИСОКОЇ ЯКОСТІ

Чуйко А. М., к.т.н., доц.
Харківський національний університет ім. В.Н. Каразіна
Чуйко М. М., к.т.н., доц.
Харківський торговельно-економічний інститут
Української інженерно-педагогічної академії
МАРКЕТИНГОВЕ ОБҐРУНТУВАННЯ СТВОРЕННЯ ТОВАРІВ ЗАГАЛЬНОГО ВЖИТКУ ВИСОКОЇ ЯКОСТІ

Загрузить (PDF, Неизвестный)

МАРКЕТПЛЕЙСИ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ВИД ПІДПРИЄМНИЦТВА В УМОВАХ КАРАНТИНУ

Чуйко М. М., к.т.н., доц.
Харківський торговельно-економічний інститут
Української інженерно-педагогічної академії
МАРКЕТПЛЕЙСИ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ВИД
ПІДПРИЄМНИЦТВА В УМОВАХ КАРАНТИНУ

Загрузить (PDF, Неизвестный)

МИТНО-ТАРИФНЕ РЕГУЛЮВАННЯ – УМОВА РЕАЛІЗАЦІЇ РЕЗУЛЬТАТИВНОЇ МИТНОЇ ПОЛІТИКИ

Шубіна Л. Ю., к.т.н., доц.
Харківський торговельно-економічний інститут
Української інженерно-педагогічної академії
МИТНО-ТАРИФНЕ РЕГУЛЮВАННЯ – УМОВА РЕАЛІЗАЦІЇ РЕЗУЛЬТАТИВНОЇ МИТНОЇ ПОЛІТИКИ

Загрузить (PDF, Неизвестный)

МІЖНАРОДНИЙ АУДИТ У КОНТЕКСТІ МІЖНАРОДНИХ ЕКОНОМІЧНИХ ВІДНОСИН, МІЖНАРОДНОГО БІЗНЕСУ, МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ

Семенець А.О., д.е.н., доц.
Харківський торговельно-економічний інститут
Української інженерно-педагогічної академії
МІЖНАРОДНИЙ АУДИТ У КОНТЕКСТІ МІЖНАРОДНИХ ЕКОНОМІЧНИХ ВІДНОСИН, МІЖНАРОДНОГО БІЗНЕСУ, МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ

Загрузить (PDF, Неизвестный)

SOME ASPECTS OF UKRAINIAN TRADE ENTREPRENEURSHIP IN MODERN CONDITIONS OF QUARANTINE RESTRICTIONS

Chorna T. O., Ph.D., Associate Professor
Kharkiv Institute of Trade and Economic
Ukrainian Academy of Engineering and Pedagogical
SOME ASPECTS OF UKRAINIAN TRADE ENTREPRENEURSHIP IN MODERN CONDITIONS OF QUARANTINE RESTRICTIONS

Загрузить (PDF, Неизвестный)

ЗМІНИ ПОВЕДІНКИ ОРГАНІЗАЦІЙ-ПОКУПЦІВ В УМОВАХ КРИЗИ

Болотова Т.М., к.е.н., доц.
Харківський торговельно-економічний інститут
Української інженерно-педагогічної академії
ЗМІНИ ПОВЕДІНКИ ОРГАНІЗАЦІЙ-ПОКУПЦІВ В УМОВАХ КРИЗИ

Загрузить (PDF, Неизвестный)