Маркетингові технології, як іноваційний механізм формування конкурентого ринку праці

МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ, ЯК ІНОВАЦІЙНИЙ МЕХАНІЗМ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТОГО РИНКУ ПРАЦІ

Кліменкова О. В., ст.викладач
Київського національного торговельно-економічного університету
Донецького національного університету імені Василя Стуса

Загрузить (PDF, Неизвестный)

Заходи управління інвестиційною діяльністю в регіоні сучасної економіки України

ЗАХОДИ УПРАВЛІННЯ ІНВЕСТИЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ В РЕГІОНІ СУЧАСНОЇ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ

Шапошнікова О.М., к. держ. упр., доц.
Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Загрузить (PDF, Неизвестный)

Умови функціонування регіону як економічної системи через призму сталого розвитку

УМОВИ ФУНКЦІОНУВАННЯ РЕГІОНУ ЯК ЕКОНОМІЧНОЇ СИСТЕМИ ЧЕРЕЗ ПРИЗМУ СТАЛОГО РОЗВИТКУ

Будякова О.Ю., к.е.н.
Київський національний університет технологій та дизайну

Загрузить (PDF, Неизвестный)

Операційні процедури виробництва та експорту меду органічного до Європейського союзу

ОПЕРАЦІЙНІ ПРОЦЕДУРИ ВИРОБНИЦТВА ТА ЕКСПОРТУ МЕДУ ОРГАНІЧНОГО ДО ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ

Янушкевич А. А., к.т.н., с.н.с.
Харківський торговельно-економічний інститут
Київського національного торговельно-економічного університету

Загрузить (PDF, Неизвестный)

Товарознавчі аспекти функціональних хлібних виробів

ТОВАРОЗНАВЧІ АСПЕКТИ ФУНКЦІОНАЛЬНИХ ХЛІБНИХ ВИРОБІВ

Чуйко М.М., к.т.н.
Харківський торговельно-економічний інститут
Київського національного торговельно-економічного університету

Загрузить (PDF, Неизвестный)

Theoretical aspects of defining the concept of internal competition in organization

THEORETICAL ASPECTS OF DEFINING THE CONCEPT OF INTERNAL COMPETITION IN ORGANIZATION

Савченко І. Г., к.держ.упр., доц.
Харківський торговельно-економічний інститут
Київського національного торговельно-економічного університету

Загрузить (PDF, Неизвестный)

Інтерактивне кафе – новий формат спілкування та обслуговування

ІНТЕРАКТИВНЕ КАФЕ – НОВИЙ ФОРМАТ СПІЛКУВАННЯ ТА ОБСЛУГОВУВАННЯ

Паленкова Л.Л., викладач спеціальних дисциплін
Бердянського економіко-гуманітарного коледжу
Бердянського державного педагогічного університету

Загрузить (PDF, Неизвестный)

Використання сучасних маркетингових технологій при управлінні проектами

ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ МАРКЕТИНГОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ
ПРИ УПРАВЛІННІ ПРОЕКТАМИ

Невертій Г. С., к.е.н., доц.
Харківський торговельно-економічний інститут
Київського національного торговельно-економічного університету

Загрузить (PDF, Неизвестный)

Управління розвитком сталим торговельного підприємства

УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ СТАЛИМ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА

Мирошниченко Ю. В., к.т.н., доц.
Харківський торговельно-економічний інститут
Київського національного торговельно-економічного університету

Загрузить (PDF, Неизвестный)

Механізм мінімізації соціальних ризиків розвитку людського потенціалу вітчизняних підприємств

МЕХАНІЗМ МІНІМІЗАЦІЇ СОЦІАЛЬНИХ РИЗИКІВ РОЗВИТКУ ЛЮДСЬКОГО ПОТЕНЦІАЛУ ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВ

Муромець Н.Є., д.е.н., доц.
Харківський торговельно-економічний інститут
Київського національного торговельно-економічного університету

Загрузить (PDF, Неизвестный)